25 Eylül 2011 Pazar

Gisele Çizim

S.a
Hızlı ve öfkeli hastalarından biriyimdir.
İnternette filmin resimlerine bakarken aşağıda ki resmi buldum.
Bu arada bu kim derseniz gisele harabo
Sonra düşündüm bunu çizim haline getirebilirmiyim diye.
Sabah 9'da başladım saat 11:30'da bitti.
En çok şu göz kısımları ve saçlar beni zorladı onun dışında herşey kolaydı.
Limonuna kadar yaptım.Bayağı kafa yordum..
Ten rengi benim yaptığım çalışmada farklı onun dışında birde gözlerde ufak bir gölgelik eksik.
İşte o yüzden suratı tam olarak bezemiyor.
Onunla da uğraşamıyacağım :)Ruju benimkinin kırmızı filan onlara girmicem...

Detay :
Adobe photoshop cs2'de
pen tool ile
9:00 ile 11:30 arasında
mause ile Tayfun # Mr.PaPaRoSSe tarafından çizilmiştir..
Tamamını ben çizdim.Normalde pek ps çalışması yapmam hatta paint dahi kullanmadığımdan insanlara bir photoshop gösterince kime yaptırdın diyorlar.Bunu ben yaptım hueeee :)


Çizim şekli;

Selametle...

1 yorum: