12 Eylül 2011 Pazartesi

Ben bile SM

Şimdi bir hacker arkadaşın nasıl msn facebook adresini aldım onu anlatıcam.
Dün yaptım biraz sm biraz cinlik diyelim ^^

Bizim evin 2 sokak ötesinde ki bir arkadaşta toplandık sohbet ediyorduk.Birden konu pc konusuna geldi.İşte şifre mifre derken bir arkadaştan bahsettiler.Adı Barış'mış para karşılığında msn ve facebook hackliyormuş.
Bende merak ettim nedir bu filan diye biraz arkadaşlar işte konuştuk arkadaşın bilgisayarında ki konuşmalara baktım filan.Adamın taktik şu ilk kendine bir kurban seçiyor.Bunu ortak arkadaşlardan seçiyor.Sonra o kişinin facebook adresini 3 kişiye kod gönder taktiği yada gizli soru ile hackliyor.Sonra size geliyor bende bunun şifresini var istermisin şeklinde birşeyler diyor.Bende direk hani bunu hackle diyince hackliyor zanletmiştim.Sonra ÇAKALLL dedim.
Bende kendi kendime inat ettim.Biraz sm biraz cinlik ile bende onu hackledim nasıl hackledim onu bir anlatam dedim.

İlk basit bir form mail düşündüm giriş yapınca şifreler bana gelicek şeklinde ama adamın biraz zeki olduğunu varsaydım.Bende bir program taktiği uyguladım.İnternetten c++ ile kodlanmış bir form buldum.Adam bilgileri girdiği zaman size mail olarak geliyordu.Üzerinde biraz çalıştım bunu facebook messenger gibi birşey yaptım.(sadece login kısmı)Yaptırdım desem daha doğru olur sanki benden çok arkadaşa yaptırdım ^^ Yani görünümü msn gibi ama facebook üzerinden.Facebook'un artık böyle bir uygulama yaptığu şeklinde yediricektim.Ardından bunu adama açtırma ve login olma kısmı kalmıştı.
Burada biraz takıldım ama değişik bir yöntem buldum.
Facebook tarafında bir açık olduğunu bununla ilgili olarakta php bir script olduğunu söyledim.Tabi ki başka bir isimle.Bunu bir siteye attığı zaman eğer başkası linke tıklarsa direk olarak tıklayan kişinin loglarının geleceğini söyledim.Fakat bu bilgileri almak için facebook programında giriş yapıp mesajlar kısmına gitmesi gerektiğini söyledim ve adama attım.Açıkçası adamın gerçekten yiyeceğini düşünmüyordum ama gitti yedi ve programdan login oldu.Daha doğrusu öyle zanletti programda eğer login olmaya çalışırsanız girilen değeler bana mail olarak geliyor ve sizi facebook.com adresine yönlendiriyor.Tam bana bilgiler geldiği sırada adama facebook üzerinden kendi açtığım boş bir facebook şifresi attım.Adam da aaa geliyormuş dedi ama program tarafında değildi program çalışmadı facebook.com üzerinden baktı buradan bir işkillenmesi lazımdı.Birşey olmadı demek ki birşey bilmiyormuş.Adamın facebook şifresi ile msn şifresi de aynı çıktı şuan 2'side bende.Bakalım belki geri veririm uyuzluk değilmi !!
Buna sm demelimiyim bilemedim adam fazla saf geldi sanki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder