22 Ağustos 2011 Pazartesi

Wordlist Python / Düşünce...

Brute force number list with python :P

Selamun aleyküm arkadaşlar.
Python işe düşündüğüm birşeyi anlatıcam.
Daha bunun hani oturup şöyle şöyle kodlamalıyım diye birşey düşünmedim bu sadece birtür beta demo gibi birşeydir.Şimdi aklıma geldi.
Amaç brute force için sayılardan oluşan bir wordlist yapılması.




Bunun içinde şöyle basit bir kod düşündüm.

(1,10000) arası tüm sayıları dök dedim istersek 1000000 de yaparız ben hemen bitsin diye böyle birşey yaptım.

Kodlarda ilk olarak şöyle bir kısım var.
a = range (0,10000)
print a
Burada sadece gösteriş amaçlı yaptım yani kullanıcının gözüne güzel bir görüntü olsun diye.
Burada a değişkeni oluşturmuşuz sonra range (0,10000) demişiz yani 0 ile 100000 arası tüm sayıları ekrana yazıdır şeklinde.

Sonra 2.ksım olarak

x = range (1,10000)
dosya = open("deneme.txt", "w")
dosya.write(str(x))
demişiz.Tekrardan x değişkeni yapıp range uygulamışız sonrada deneme.txt adında bir dosya oluşturmuşuz.
Ardınada x ile gelen her veriyi deneme.txt üzerine yazmışız.

Eğer atıyorum 10 basamaklı birşey yapıcaz 1,1000000000 şeklinde o zaman sadece
x = range (1,10000)
dosya = open("deneme.txt", "w")
dosya.write(str(x))
uygularsınız nedeni çok fazla kasar.Zaten bu deneme amançlı bir düşüncedir hani böyle birşey olabilir şeklinde.Ben böyle birşeyi kodlicam hani denicem bunu daha yapmadan demo gibi paylaşmamın nedeni senelerin python'cılarıda bir görsün bir baksın hani.Benden çok daha iyi iş çıkaracak insanlar var sonuçta.

Şimdi denemeye gelirsek kullanacağım kod en üsttede belirttiğim gibi;

a = range (0,10000)
print a
x = range (1,10000)
dosya = open("deneme.txt", "w")
dosya.write(str(x))

olacaktır.

D:\>cd python27
D:\Python26>python x.py

diyoruz ve enterlıyoruz.
Ekrana büssürü kayan kod gelecek;

2

Kodlar sonlandığında python27 klasörünün içinde şöyle birşey oluşuyor.

2

Açtığınızda ekrana bunlar geliyor.

2

0'dan 9999'a kadar.
Şimdi burada da birşey düşündüm örnek olarak burada görüldüğü gibi sayılar yan yana ve aralarında , var yani hiçbir brute force programı (özel yapım değilse) bunu kullanmayacaktır.
Bundan kurulmak içinde html kullanıcaz.

:P yani
Şimdi ilk olarak bu dosyayı notepad++ ile açıyoruz.
Sonra arama kısmından değiştir yazıyoruz.
Aranan kısmına , bununla değiştir kısmına ise
yazıyoruz.
Ve tümünü değiştir diyoruz.


2

Ardından şu 1 ve 9999'da ][ kalmış onları siliyoruz ve bunu x.html olarak kaydediyoruz.
Açıyoruz;

2

ve böyle hepsi alt alta geliyor.
Copy paste yaparak herhangi bir txt dosyasına aktarıyoruz.

Şimdi konunun altında saçma sapan gereksiz cevaplar olmasın diye tekrardan diyorum.
Bu hani düşüncemi paylaştım sizlere belki benim yapacağım şeyden çok daha iyisini yapacak arkadaşlar olacaktır.Senlerin python'cıları var.Adamlar artık pitonca konusuyor...
Daha kodlamasına filan başladım.Daha 15 dk önce aklıma geldi.10 dk boyunca bu yazıları filan yazdım ss çektim yoksa 5 dk :D
Birden yapmalıyım diye bir kıvılcım oldu onu paylaşmak istedim.
Yani bu tip birşey denicem bakalım neler olacak eğer güzel birşey olursa yakında paylaşırım.(Meraklaştım.)
Başka projelerde var hepsini aynı anda yürütemiyorum o yüzden biraz zaman alacak garanti :D
Şu kaydetme kısmı üzerinde en çok yoğunlaşacağım
'den kurtulmak için bir yerlerde \n kullanıcaz artık.Yada başka birşey denicez o kısımda.
Eğer olursa harflerden de birşeyler deneriz sonra hepsini birleştiririz ^^
Neyse Selametle... / Mr.PaPaRoSSe

1 yorum:

  1. Bu pyhton ile kalabalik bir wordlist yapmak mümkünmü ??

    YanıtlaSil